#Film - Logan: Wolverine

Herkese Merhabalar 😊
Bugün geçtiğimiz cumartesi sinemada izleme şansına eriştiğim Logan ile ilgili yazmak istiyorum. 1963'de X-Men çizgi romanıyla başlayıp ilk defa 2000'de Marvel Comics sayesinde televizyonlarda izlediğimiz serinin 10. filmi. Öncelikle içinizi rahatlatmak adına belirtmek isterim ki önceki 9 filmi izleyip gitmeniz şart değil. İlk defa Logan'a gitseniz bile bu filmi rahatlıkla anlarsınız. Devam filmi gibi değilde Logan yani Wolverine karakteri için çekilmiş bir film. Lakin benim gibi meraklı turşucular olabilir ve zaman ayırıp izlemek isteyenler çıkabilir diye ben sıralı olarak X- Men serisini paylaşmak istiyorum.

1. X-Men (2000)
2. X2 (2003)
3. X-Men: The Last Stand (2006)
4. X-Men Origins: Wolverine (2009)
5. X-Men: First Class (2011)
6. The Wolverine (2013)
7. X-Men: Days Of Future Past (2014)
8. Deadpool
9. X-Men: Apocalypse (2016)
10. Logan (2017)



Serisinin detaylarını paylaşmamdan anlaşılacağı üzere seriyi çok beğenerek ve severek yıllarca izledim. Bilim kurgu ve aksiyon içeren filmleri severek izleyen biriyim. Son film olan Logan IMDb'den 8.6 almış. Bana göre de aldığı puanı hak eden hatta bir tık daha fazla puan alabilecek bir filmdi. Yıllarca izlediğim Hugh Jackman'e bir vefa anlamıda taşıyan Wolverine karakteri için son film. Filme gitmeden önce gidenlerin yorumunda ağladıklarını okumuş buna göre gitmiştim ama beni ağlatmadı. İçinde bunu neden bir yere bağlamamışlar bunun sebebi neydi dediğim noktalar olduysa da geneline bakacak olursam çok beğendim. Vakit ayırılması gereken bir film. Serinin diğer filmlerinde toplu hareket eden bir şeyler uğruna savaşan kahramanlar varken bu filmde Laura karakterinin haricinde Logan tek başınaydı denebilir. Tüm seri boyunca toplu savaşlar görmeye alışık olduğumuz için bu nokta benim baya dikkatimi çekti. Aslında konuşacak anlatacak çok şeyim olmasına rağmen spoiler verme endişesi sebebiyle yazımı burada sonlandırıyorum. Son olarak söylemek istediğim şey izlemenizi tavsiye ederim.


SEVGİLER

Not: Resimler internetten alınmıştır.

12 yorum:

  1. tımıms izlerim saool :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimi değişik hissettim ben senin blogundan izlemek için notlar almaya alışıktım halbuki 🤗

      Sil
  2. Tesekkr ederis :) ne güzel sen seyretmissin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim sende yakın zamanda izlersin inşallah :)

      Sil
  3. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Demiştim ki cılkını çıkarttılar volverinin artık, ne bu yaa diye sonra fragmanı seyrettim sinemada, kesin gideliim moduna ne ara geçtim bilmiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2011 den bu yana her yıl X-Men serisinden bir film gördük ben seriyi çok sevdiğim için bu durumdan baya memnundum Logan wolverine karakteri için kapanış bence gitmek hakkını vermek gerek :)

      Sil
  5. Filmin wolverine için son olduğunu duyduğumdan beri izleyemedim, ama yazıyı okuyunca içimde yeşeren merak tomurcukları sebebiyle sanıyorum ki sınavlarım bitince yapacağım ilk şeyler arasında Logan'ı izlemek var. Yine de wolverine gibi efsane bir karaktere veda etmek gelmiyor içimden..

    https://mellereveur.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Hugh jackmana vefa borcu tadında gitmeye karar vermiştim pişmanda etmedi :) Bitmeseydi iyiydi tabi Wolverine karakteri için her bölümde ölümsüz dedikten sonra o karaktere son filmi çekmek çelişkisini yaratmış oldular

      Sil