Yeni Yıl Yeni Niyet

Herkese merhabalar 😀
Acısıyla tatlısıyla yaşanmışlıklarıyla 2016 yılını tamamlamamıza sayılı günler kaldı. İnsan hayatında her yılın ayrı bir manası vardır. Yani ben öyle olduğuna inanıyorum. Bu yıl benim için bir çeşit içe dönüş yılı oldu. Fakat yazım bununla ilgili değil belki bununla ilgilide yazarım. Şimdilik bilemedim. Bu yazıyı oluşturma sebebim bir arkadaşımın yaptığı ingilizce bir paylaşım. Yeni yıl niyetlerimizle ilgili benimde hoşuma gitti. İlk kim yazmış çizmiş bilseydim o kişiye hakkını teslim etmek isterdim.

2017 yılı için kendimize ismimizin 3. harfiyle başlayan POZİTİF bir kelime seçiyoruz. Seçerken bu yılın niyeti olması için güzel dileklerimizi sunuyoruz. İlk olarak ben seçeyim istedim. Benim kelimem 'LÜTUF'. Niyetimi de tuttum ✌. Hadi bakalım sıra sizde.

Güzel günler olsun.

2 yorum:

  1. ayyy aklıma ilk gelen şans oldu...size de güzel günler olsun..

    YanıtlaSil