Dolunay Ritüelleri

Binlerce yıl bir çok eski uygarlık verecekleri kararları, yapacakları işleri Güneş ve Ay'ın konumuna ve hareketlerine göre düzenlediler. Yeni ayın başlangıçlar, dolunayın
bitirmek istediğimiz durumlar üzerinde enerjisinin etkili olduğuna inandılar. Bu gök olaylarının olduğu günler özel ritüeller düzenlediler.

Ben mayaların, druidlerin ya da şamanların yaptıkları kadar detaylı ritüeller yapmayı bilmiyorum.  Yazacaklarımın bazılarını bir şekilde dolunay olduğunu bildiğim tarihlerde uyguladım bazılarını da bir yerlerde okudum aaa bunu yaparım dedim. Hepsini yaptım mı?Hayır 😄. Bugün 02.30'da başlayacak olan Süper Ay tutulmasını hatırlatmak isterim. İlgilenenler olursa onunla ilgili yazımın linki: Süper Ay Tutulması.

Dolunay zamanları bırakmak istediğimiz şeyleri, bitirmek istediğimiz ilişkileri, artık istemiyorum dediğimiz olayları salıvermek için oldukça uygun bir zaman. Gelelim dolunay günü neler yapabiliriz.

Odamızın toplu olması gerekiyor. Dağınık odalar dağınık enerjileri simgeler. Öncesinde ılık bir duş almak rahatlamamıza, gevşememize ve varsa üzerimizdeki negatif enerjilerden arınmamıza imkan sağlayacaktır. Bir bardağa 1/3 su 1/3 kaya tuzu ve 1/3 sirke (elma veya üzüm sirkesi fark etmez ) hazırlayıp baş ucumuza yerleştirebiliriz. Hazırladığımız bu suyu 15 günde bir değiştirmemiz iyi olacaktır. Suyun renginde değişim oluşursa üzülmeyin ortamdaki negatifleri topladığı için rahatlayın ve suyu dökün. Ben bu suyu daha önce hazırladım ve kısa süredeki renk değişimine inanamadım. Sadece dolunay zamanlarında değil negatif enerji hissettiğiniz zamanlarda da hazırlayabilirsiniz.

Dolunay saatinde uygunsanız o saatte değilseniz o saate niyet ederek başlayın. 1-2 dakika nefesinize konsantre olup gevşeyin. Kendinizi hazır hissettiğiniz anda da bir kağıda dolunay enerjisinden faydalanarak hayatınızdan çıkarmak istediğiniz durumları yazın. Bunu yaparken ne kadar süre harcadığınıza değil ne kadar rahatladığınıza odaklanmaya çalışın. Gene içinizden geldiğini gibi güzel dileklerle yazınızı bitirin. İşleminiz bittikten kağıdı ister yırtıp atın, ister yakıp küllerini toprağa savurun ister bir suya bırakın. Önemli olan kendinizi iyi hissettirmesi.

Dolunay zamanları kilo vermek istiyorsanız diyete başlamak için. Spor yapmak istiyorsanız başlamak için. Evinizi toplamak istiyorsanız yapmak için çok uygun zamanlar. Bu enerjiyle başladığınızda etkisi daha hızlı olacaktır. Not:  Başlamak için illa bu zamanları beklemeyin sadece denk geldiyse etkisi daha yüksek olacaktır.

Son olarak dileklerinizi sesli olarak dile getirmek ve bunu kendi sesinizden duymakta güzel bir yöntem konsantre olup kendinize vakit ayırın ve niyetlerinizi ortaya koyun. Kendinize vakit ayırdığınız için kendinizi kutlayın.

Huzur ve keyifle...

Not: Resimler internetten alınmıştır.

2 yorum:

  1. Merhabalar birsey sormak istiyorum dolunayda istedigim seyleri kagida yazip yaksam yada saklasam yada denize atsam veya topraga gomsem olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes kendine iyi hissettiren ve olma hissini en çok içinde uyandıranı yapıyor ben yakıp küllerini savuruyorum. Sizde size en iyi hissettiren neyse onu yapın bence 😊.

      Sil